2011. augusztus 29., hétfő

Pelenkázós kiságy ,baldachinnal - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Használt kiságy, baldachinnal, hozzá illő kis pléddel.
Alul nagy fiók része van, ami jó szolgálatot tesz.
Szétszedhető oldalai, rácsa leszedhető, az autó tetőcsomagtartóján, és a csomagtartóban elfér szállítható. (mi is így hoztuk)
Ifjúsági ággyá alakítható. Többféle képen állítható.
A baldachint nem használtam, 1x felszereltem, de nekem zavaró volt, és csak a szekrényben állt.
Az ágyon vannak, apróbb karcolások, és kettő helyen ahol nem látszik  a pelenkázó deszka alján  kis helyen a csavarnál kitört kis darabja(lásd fotó), de ez a funkcióját nem befolyásolja. Tökéletesen tart.
A matricák helyét, én lemostam.
UTOLJÁRA HÍRDETEM!!!!! !!!!



Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-01 14:42
. Pelenkázós kiságy ,baldachinnal - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése